Zoekmachine adverteren; met SEA sta je gegarandeerd bovenaan in Google

Doelgroepgericht adverteren in de zoekmachines zorgt voor meer en de juiste bezoekers.

Zoekmachine adverteren; met SEA sta je gegarandeerd bovenaan in Google

Doelgroepgericht adverteren in de zoekmachines zorgt voor meer en de juiste bezoekers.

Doelgroepgericht adverteren in de zoekmachines zorgt voor meer en de juiste bezoekers.

SEA

Laat je bereik groeien en haal de juiste klanten naar jouw website

Wil jij met je bedrijf bovenaan staan in Google? Search Engine Advertising (SEA) is de manier om jouw website snel vindbaar te maken in zoekmachines. Adverteren in zoekmachines helpt je bij het bereiken van de juiste doelgroep. Zo kun je doeltreffend potentiële klanten aanspreken met de juiste boodschap. Zoekmachine adverteren biedt bedrijven de kans om op een simpele manier een groot publiek te bereiken.

Veel mensen gebruiken zoekmachines in hun zoektocht naar diensten of producten. De websites die bovenaan in de zoekresultaten staan, worden het meest bezocht. Daar moet jouw bedrijf tussen staan! Onze Search Engine Advertising marketeer kan dat realiseren.

Met de garantie dat jouw bedrijf bovenin de zoekmachines komt te staan, volgen meer bezoekers vanzelf. Meer bezoekers betekent meer conversie, zeker wanneer de webcontent jouw klanten overtuigt. Relevante traffic zorgt simpelweg voor groei van jouw bedrijf. 

Onze SEA marketeer kan de zoekcampagnes inrichten voor verschillende doelgroepen en zoekvragen. Hierdoor wordt het juiste publiek aangesproken en worden bezoekers van jouw website optimaal bediend in wat ze zoeken. Een win-winsituatie voor jou én de klant.

Onderzoek doen, advertenties opstellen, leads generen, resultaten meten en de aanpak optimaliseren: het zijn allemaal werkzaamheden van de SEA marketeer, een expert in haar vakgebied. Dankzij diepte-analyses leveren de advertenties meer resultaat op dan je ooit bent gewend.

Een groot voordeel van SEA is het aantal keuzemogelijkheden. De SEA strategie en het bijbehorende budget zijn flexibel. De specialist kan zelfs per dag de samenstelling veranderen op basis van jouw doelstellingen. Een ander voordeel: je betaalt per click. Alleen wanneer mensen via de advertentie naar jouw websites komen, moet er worden betaald. 

Voordelen van Google Ads

Wij kunnen jou helpen met advies voor zoekmachine adverteren, het opzetten van de SEA-strategie en het uitvoeren van de werkzaamheden. Onze SEA-specialist heeft kennis van adverteren via verschillende apparaten (PC, tablet en mobiel) en van de belangrijke zoekmachines Google en Bing. Ook andere vormen van online adverteren kunnen worden ingezet, zoals display advertising, Google Shopping, Facebook en YouTube.

Gericht adverteren met als doel meer bezoek en conversies. Daarvoor is SEA het ideale middel. En een bijkomend voordeel: je kan zelf bepalen hoeveel budget je inzet. Wil je weten hoe? Wij helpen je erbij.

SEA-Specialist inhuren?

Wil jij gebruikmaken van onze door Google-gecertificeerde SEA marketeer? Neem gerust contact met ons op. Wij zorgen voor een persoonlijk kennismakingsgesprek, een technische audit en een goede kop koffie. Onze SEA-specialisten zijn inzetbaar op projectbasis en kunnen op locatie aan de slag. 

FAQ

Meest gestelde vragen over SEA

De afkorting SEA staat voor Search Engine Advertising, zoekmachine adverteren in het Nederlands. Op basis van zoekwoorden plaats je advertenties in zoekmachine zoals Google, die bovenaan de pagina komen te staan. Hierdoor kun je doeltreffend een met zorg uitgekozen doelgroep bereiken.

Een SEA marketeer richt advertentiecampagnes in. Dit begint met de wensen van een bedrijf, onderzoek naar de doelgroep en het bepalen van de strategie. De SEA marketeer voert de strategie ook uit, waarbij de advertenties worden opgezet in Google. Door het monitoren en optimaliseren van de aanpak wordt het doel bereikt: leads en conversies behalen.

– SEA (Search Engine Advertising) is betaald adverteren in de resultaten van zoekmachines. Tekstadvertenties worden gekoppeld aan relevantie zoektermen en komen in de lijst boven de organische zoekresultaten te staan.

– SEO (Search Engine Optimization) gaat over het optimaliseren van een website, zodat de vindbaarheid via organische zoekresultaten stijgt. Dit is een onbetaalde manier om hoog in zoekmachines te komen via het gebruik van linkbuilding, content en techniek.