Wat doe je als door de coronacrisis plotseling al je inkomsten wegvallen? Je hebt twee opties: bij de pakken neerzitten […]
Blog
KLM, Overmars en Romário: haal het maximale uit je partnerships
Sponsoren in de sportwereld betalen veel geld om hun naam te verbinden aan een voetbalclub of sportevenement. De investering levert […]
Door deze 2 ontwikkelingen blijft emailmarketing springlevend
We leven in een tijdperk waarin mobiels boven laptop gekozen worden, appen boven bellen en social media boven e-mailen. Maar […]
In 3 stappen naar de basis van je social media-strategie
Social media zijn goede tools om je verhaal te verspreiden en mensen bekend te maken met je merk én product. […]
Beginnen met SEO? Start met On-page SEO!
Je hebt er vast eens over gehoord: SEO. De afkorting staat voor ‘Search Engine Optimization’, ofwel zoekmachine optimalisatie. SEO gaat […]
Zo creëer je merkvoorkeur en behoud je een voorkeurspositie
De hele dag door nemen mensen snelle beslissingen op basis van intuïtie. Ook jouw merk beoordelen ze op het gevoel […]
Laat deze SEA kans niet liggen: Google Shopping wordt gratis!
Goed nieuws voor iedereen die met SEA werkt: Google Shopping wordt gratis. Iedere webshop kan straks onbetaald adverteren in het […]
Hoe schrijf ik een goede tekst?
Hoe schrijf ik een goede tekst? Iedereen schrijft wel eens een tekst, maar niet iedereen is een tekstschrijver. Met een […]
Waarom je beter een vertaler in kan zetten dan Google Translate
Met Google Translate is het tegenwoordig mogelijk om binnen enkele seconden teksten te vertalen in welke taal je maar wilt. […]